niedziela, 23 października 2011

Come back

Witam tych ktorzy cierpliwie czasem jeszcze rzuca okiem czy czegoś przypadkiem nie napisalam  ;) Jestem teraz chora ale mam dużo pomysłów na nowe notki i mimo napietego terminarzu chciałabym powrocić na bloga;) Napewno już za niedługo ukażą sie nowe stroje dnia, codzienna pielegnacja twarzy, ciała i włosów.  A już teraz chciałam wam pokazać cudowne buciki, które sobie niedawno zakupiłam w CCC. Myślę, że są to buty idealne na jesien oraz zime dla osób prowadzących sportowy styl życia oraz lubiących wygode. Są skórzane wiec nie martwię się, że moje biedne stopy będą wdychać opary z tworzywa sztucznego;) Ja rozumiem , że kozaczki na obcasie są ładne ale osobiscie nie wyobrazam sobie pojścia  w nich na uczelnie czy po prostu na zakupy. Lubie buty wygodne i pasujące do wszystkiego . Kozaków ogolnie nie toleruje owszem ubieram obcasy, wrecz kocham chodzić na szpilkach ale na randki, na wyjscia oficialne i do tego mam piekne wysokie botki;)
 Co myślicie o takich bucikach?
Lasocki 139zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz