piątek, 21 marca 2014

Haul kosmetyczny

Witam, dziś zapraszam was na mały haul kosmetyczny. Przeglądając internet w poszukiwaniu nowej maseczki do twarzy, którą mogłabym zakupić w tubce lub słoiczku co jest dla mnie zdecydowanie wygodniejsze niż te sprzedawane wyłącznie w saszetkach (nie muszę kupować ich na zapas ani martwić się, że nie będę ich używać regularnie ponieważ zawsze mam tubkę pod ręka na półce w łazience) natrafiłam na produkty marki BingoSpa. Słyszałam o tej marce już wcześniej ale nigdy nie zainteresowałam się nimi na tyle aby coś zakupić, jednak po przeczytaniu opinii o ich maseczce z cynkiem postanowiłam, raz kozie śmierć spróbuje! Wyczytałam jeszcze, że produkty te znajdę w supermarkecie Auchan, którego notabene nie ma u mnie w mieście kawałek trzeba się do niego przejechać ale podekscytowana udałam się tam na zakupy. Byłam tam może zaledwie 3 raz w życiu ale sklep wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie jest bardzo dobrze wyposażony i znalazłam tam wiele kosmetyków, których wcześniej nie widziałam dostępnych stacjonarnie. Jednak było by zbyt pięknie gdyby wszystko udało się tak jak sobie wymarzyłam i po przeszukaniu całego działu kosmetycznego okazało się, że akurat tej maseczki nie mają na stanie. No nic zadowoliłam się innymi produktami. Wypad za miast uważam za udany i myślę, że częściej będę uderzać tam po kosmetyki a was zapraszam do obejrzenia co kupiłam myślę, że w przeciągu miesiąca pojawią się recenzje tych kosmetyków. Buziaki xoxox 




1. BingoSpa, Collagen Pure, Facial Cleanser (Kolagenowe serum do mycia twarzy) 7,48 zł
2.Bingo, SPA, Błotna maska do twarzy z kolagenem 12.03 zł
3. Bingo, SPA, Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników 16,05 zł

Skusiłam się jeszcze na dwa mydełka  z Pani Walewskiej ze względu na ich przepiękne opakowania (jak sroka :D ) zapach mają też niesamowity jedno jest perfumowane ale w sposób subtelny drugie klasyczne bardzo przypomina zapach dove. Markę Pani Walewska kojarzę jeszcze z dzieciństwa więc może troszkę kierowały mną też wspomnienia ;) cena 1,89 zł sztuka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz